Vuoden 2026 Positiivisin Porilainen on Aada Kanto
Palkinto jaettiin Suomi Areenan Rantalavalla torstaina 25.6. Aada on palkinnon 19. saaja. Paljon onnea Aada!
Positiivisin Porilainen on valittu jälleen!
Positiivisin Porilainen 2026 on alppihiihtäjä Aada Kanto. Palkinto jaettiin Suomi Areenan Rantalavalla torstaina 25.6. Aada on palkinnon 19. saaja. Paljon onnea Aada!
Positiivisin porilainen on perinteikäs hyvänmielen projekti. Projektin toteuttaa Porin Nuorkauppakamari yhdessä Satakunnan Viikon ja Radio Porin kanssa. Äänestys positiivisimmasta porilaisesta järjestetään vuosittain touko-kesäkuussa.
Projektin tavoitteena on luoda positiivista ilmapiiriä kaupunkilaisten keskuudessa ja kannustaa levittämään porilaista positiivisuutta niin porilaisten keskuudessa kuin kaupungin rajojen ulkopuolella. Äänestyksen voittaja kilpaileekin muiden kaupunkien positiivisimpien kanssa positiivisimman suomalaisen tittelistä. Yhteistyökumppaneinamme kisassa vuonna 2026 olivat Hensto Oy, Satakunnan Osuuskauppa ja Oma Säästöpankki.
Katso alta huikea listaus edellisten vuosien voittajista ja vinkkaa sivun alareunasta ehdokasta mukaan tulevalle vuodelle kilpailuun!
Positiivisin Porilainen voittajat,
2026 Aada Kanto
2025 Tero Vaara
2024 Julianna Jokela
2023 Janette & Jani Westergård
2022 Juuso “Köpi” Kallio
2021 Arttu Tuominen
2020 Kristiina Uusitalo-Lindholm
2019 Jorma Uotinen
2018 Kari Hakala
2017 Veera Korhonen
2016 Markku Tanttinen “Pensselisetä”
2015 Joonas Nordman “Salme Pasi”
2014 Elina Wallin
2013 Karri Kivi
2012 Kati Koivisto
2011 Pekka Rautakallio
2010 Pekka Nurmi
2009 Olli Lindholm
2008 Leo-Pekka Tähti