Vuoden 2026 Positiivisin Porilainen on Aada Kanto

Palkinto jaettiin Suomi Areenan Rantalavalla torstaina 25.6. Aada on palkinnon 19. saaja. Paljon onnea Aada!

Positiivisin Porilainen on valittu jälleen!

Positiivisin Porilainen 2026 on alppihiihtäjä Aada Kanto. Palkinto jaettiin Suomi Areenan Rantalavalla torstaina 25.6. Aada on palkinnon 19. saaja. Paljon onnea Aada!

Positiivisin porilainen on perinteikäs hyvänmielen projekti. Projektin toteuttaa Porin Nuorkauppakamari yhdessä Satakunnan Viikon ja Radio Porin kanssa. Äänestys positiivisimmasta porilaisesta järjestetään vuosittain touko-kesäkuussa.

Projektin tavoitteena on luoda positiivista ilmapiiriä kaupunkilaisten keskuudessa ja kannustaa levittämään porilaista positiivisuutta niin porilaisten keskuudessa kuin kaupungin rajojen ulkopuolella. Äänestyksen voittaja kilpaileekin muiden kaupunkien positiivisimpien kanssa positiivisimman suomalaisen tittelistä. Yhteistyökumppaneinamme kisassa vuonna 2026 olivat Hensto Oy, Satakunnan Osuuskauppa ja Oma Säästöpankki.

Katso alta huikea listaus edellisten vuosien voittajista ja vinkkaa sivun alareunasta ehdokasta mukaan tulevalle vuodelle kilpailuun!

Positiivisin Porilainen voittajat,

2026 Aada Kanto

2025 Tero Vaara

2024 Julianna Jokela

2023 Janette & Jani Westergård

2022 Juuso “Köpi” Kallio

2021 Arttu Tuominen

2020 Kristiina Uusitalo-Lindholm

2019 Jorma Uotinen

2018 Kari Hakala

2017 Veera Korhonen

2016 Markku Tanttinen “Pensselisetä”

2015 Joonas Nordman “Salme Pasi”

2014 Elina Wallin

2013 Karri Kivi

2012 Kati Koivisto

2011 Pekka Rautakallio

2010 Pekka Nurmi

2009 Olli Lindholm

2008 Leo-Pekka Tähti